سازندگان The Division 2 از پروسه‌ی بازسازی واشنگتن می‌گویند

در جدیدترین ویدیوی منتشر شده توسط ناشر The Division 2، چد چترتون (Chad Chatterton) سرپرست طراحی محیط، و کلوئی همود (Cloe Hammoud) محقق حوزه‌ی مالکیت معنوی، از پروسه‌ی ساخت محیط بازی صحبت می‌کنند که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

از نظر سازندگان سری The Division، انتقال از جنگل‌های زمستانی نیویورک به خرابه‌های واشنگتن قدم بزرگی بود که به آن‌ها فرصت ساخت نقشه‌ای متنوع‌تر از نقشه‌ی The Division داد. همانند بازی قبلی که در آن نقشه‌ی نیویورک با جزئیات دقیق حضور داشت، این بار نیز سازندگان به بازسازی دقیق شهر واشنگتن در The Division 2 پرداختند؛ شهری که بیماری واگیردار آن را به خرابه تبدیل کرده است.

این پروسه‌ی بازسازی شامل تاکید از شباهت محیط‌های طراحی شده به محیط شهر واشنگتن و تحقیق گسترده در مورد شکل احتمالی شهر در صورت بروز فاجعه‌ای مانند آن‌چه در داستان بازی رخ می‌دهد، است. حاصل این تحقیقات، طراحی زیبا و دقیقی است که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید.

دریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P

این بازی فردا به صورت جهانی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.



Source link

این خبر را به اشتراک بگذارید :