به گفته‌ی سازندگان، عنوان Control با ساخته‌های پیشین استودیوی رمدی تفاوت‌های بسیاری دارد

به نظر می‌رسد عنوان مورد انتظار Control که توسط استودیوی رمدی (Remedy) در حال ساخت است، با دیگر ساخته‌های این استودیو تفاوت‌های زیادی خواهد داشت.

تا به حال اخبار زیادی مبنی بر قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید عنوان Control منتشر شده‌اند که از میان آن‌ها، می‌توان شباهت دنیای آن به بازی‌های سبک مترویدونیا را مثال زد. البته استودیوی سازنده پیش از این اعلام کرده بود که از یک سیستم جدید برای هوش مصنوعی شخصیت‌های درون بازی استفاده خواهند کرد. اما حال کارگردان این عنوان، یعنی آقای میکائیل کسورینن (Mikael Kasurinen)، طی مصاحبه‌ای از تفاوت روند پیش‌روی بازی نسبت به دیگر عناوین استودیوی رمدی صحبت کرده است.

عناوین پیشین استودیوی رمدی روندی خطی را دنبال می‌کردند اما حال در بازی Control، سناریوهای متفاوتی برای دنبال کردن وجود خواهد داشت. راه‌ها و درهایی در بازی وجود دارند که بازی‌بازان با پیش‌روی در قسمت داستانی بازی، اجازه دسترسی به آن‌ها را بدست می‌آورند و می‌توانند آن‌ها را باز و یا از آن‌ها استفاده کنند. همچنین مکان‌های مختلفی نیز در بازی وجود دارند که برای گذر آن‌ها باید وارد مبارزه شوید. نحوه‌ی مبارزه و درگیری شما، بستگی به قابلیت‌ها و توانایی‌های شخصیت شما دارد که این موضوع می‌تواند تجربه‌های متفاوتی را برای بازی‌بازان مختلف ایجاد کند.

او همچنین در رابطه با مکان‌هایی که دشمنان درون بازی در آن‌ها حضور دارند، اینچنین گفت:

در ساخته‌های پیشین استودیوی رمدی، جایگیری و مکان‌هایی که دشمنان حاضر می‌شدند از پیش تعیین شده بود اما در این بازی، مکان آن‌ها توسط یک سیستم جدید مشخص می‌شود و ممکن است با دفعات پیشین متفاوت باشد.

عنوان Control در تابستان سال جاری برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. روز گذشته بود که تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد و به نمایش قدرت‌های شخصیت اصلی آن می‌پرداخت که شما می‌توانید از اینجا آن را مشاهده کنید. همچنین اگر شما نیز از علاقه‌مندان به عنوان Control هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مصاحبه‌ی مفصل‌تری را که پیش از این با سازندگان آن به انجام رسیده بود مطالعه نمایید.



Source link

این خبر را به اشتراک بگذارید :